Acasă / TERMELE ȘI CONDIȚIILE GENERALE PENTRU PARTENERI

TERMELE ȘI CONDIȚIILE GENERALE PENTRU PARTENERI

Termenii care nu sunt definiți altfel în aceste Termene și Condiții Generale au semnificația dată acestora în Contract.

Aceste Termene și Condiții Generale (denumite în continuare "Termene și Condiții Generale" sau "TCG") furnizate de ROMED PARTNERS S.R.L., (sediu social: București, Bulevardul Unirii, nr. 61, Bl. F3, Scara 4, Etajul 2, Apartamentul 208, Sector 3; număr de înregistrare: J40/7915/2024) în calitate de unic proprietar si operator (denumit in continuare "Furnizorul de Servicii") al site-ului https://prodoctor.ro (denumit in continuare "Site web"), sunt aplicabile tuturor relațiilor juridice dintre Furnizorul de Servicii și Partener în scopul utilizării serviciilor furnizate de Furnizorul de Servicii pe Site-ul web de mai sus și subiecților acestor relații juridice.

Prezentele Termene și Condiții Generale sunt reglementate de Legea nr. 287 din 2009 privind Codul Civil ("Codul Civil"), iar în conformitate cu prevederile art. 1.270 din Codul Civil constituie condiții contractuale generale și sunt obligatorii pentru Părți. Termenele și Condițiile Generale vor deveni parte a Contractului, Furnizorul de Servicii aducându-le la cunoștința Partenerului care a acceptat conținutul acestora înainte de încheierea Contractului.

  1. Definiții
  2. Conținutul serviciilor
  3. Politica rezervărilor, efectuarea tratamentului
  4. Recenziile utilizatorilor
  5. Efectuarea serviciilor
  6. Prețul serviciilor și condițiile de plată
  7. Culpa
  8. Obligația de cooperare
  9. Confidențialitate
  10. Protecția datelor
  11. Notificări
  12. Încetarea contractului
  13. Diverse

1. DEFINIȚII

- "Consultație": Orice discuție cu un profesionist din domeniul sănătății care vizează, printre altele, găsirea cauzei problemei Utilizatorului, clarificarea stării de sănătate a Utilizatorului, confirmarea sau excluderea existenței unei boli în urma examinărilor și procedurilor utilizate de Partener.

- "Baza de date": datele Partenerilor disponibile pe Site-ul web, datele lor de contact și alte informații. Numele, numărul de telefon și alte informații ale Utilizatorului solicitate de Partener.

- "Operator de date": Furnizorul de Servicii, care determină în mod independent scopul și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.

- "Procedură": Orice tratament care nu constituie o Consultație (de exemplu, RMN, ultrasunete, laborator).

- "Părți": înseamnă Partenerul și Furnizorul de Servicii în mod colectiv.

- "Partener": un partener al Furnizorului de Servicii care este o persoană fizică sau o companie care furnizează servicii medicale sau o persoană fizică sau juridică autorizată să furnizeze servicii non-medicale.

- "Profesionist": persoana fizică care furnizează efectiv Tratamentul.

- "Contul Partenerului": o interfață dedicată protejată prin parolă pe Site-ul web, unde Partenerul poate publica date ale programărilor prin intermediul Furnizorului de Servicii, poate vizualiza Termenele și Condițiile Generale, poate urmări / modifica / anula starea programărilor sale, poate vizualiza ratingul scris de Utilizator referitor la programarea finalizată, poate vizualiza programările, informații despre Utilizator, poate efectua modificări ale datelor, conform celor permise de Site-ul web.

- "Prelucrare": înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal sau seturilor de date cu caracter personal colectate de la Utilizatori și Parteneri prin mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

- "Destinatar": persoana fizică sau juridică, inclusiv Partenerul, cu care / ale cărui date cu caracter personal sunt comunicate în cursul Serviciului.

- "Serviciu pentru Utilizator": serviciul furnizat Utilizatorului de către Furnizorul de Servicii. Furnizorul de Servicii acționează ca intermediar: sistemul său primește, procesează și transmite Partenerilor programările Utilizatorilor.

- "Furnizor de Servicii": ROMED PARTNERS S.R.L., (sediu social: București, Bulevardul Unirii, nr. 61, Bl. F3, Scara 4, Etajul 2, Apartamentul 208, Sector 3; număr de înregistrare: J40/7915/2024, e-mail: info@prodoctor.ro).

- "Tratament": asistență medicală umană furnizată Utilizatorului de către o persoană fizică sau o companie care furnizează servicii medicale (Partener) autorizată să furnizeze servicii medicale Utilizatorului și să menționeze date disponibile pentru programări prin intermediul Site-ului web; servicii de sănătate rezervate pe Site-ul web de către Partener și furnizate de Furnizorul de Servicii în scopul menținerii sănătății fizice și mentale a Utilizatorului, inclusiv Consultații și Proceduri. Aceasta poate lua forma unor întâlniri fizice sau online.

- "Detalii despre Tratament": detaliile furnizate de Partener cu privire la un Tratament care includ detalii despre medici, programul acestora, programările disponibile, locațiile, prețul, descrierea Tratamentului.

- "Vizită": Tratamentul la care Utilizatorul s-a înfățișat.

- "Utilizator": persoana care face o programare la un Partener al Furnizorului de Servicii prin intermediul Site-ului web, fie pentru sine, fie pentru o terță parte.

- "Site-ul web": Site-ul web https://prodoctor.ro (sau, la discreția Furnizorului de Servicii, la o altă adresă URL, cu notificarea prealabilă a Utilizatorului și a Partenerului).

2. CONȚINUTUL SERVICIILOR

Furnizorul de Servicii oferă următoarele servicii Partenerului:

  • 2.1. Furnizorul de Servicii va furniza Partenerului Serviciile în mod continuu după Data de începere.
  • 2.2. Furnizorul de servicii va oferi Partenerului acces la Site-ul web prin intermediul unui Cont de Partener începând cu Data de Începere. Pentru a utiliza Serviciile, Partenerul trebuie să se înregistreze în sistemul Furnizorului de Servicii.
  • 2.3. Partenerul se obligă să actualizeze orice modificare a datelor sale în Baza de Date în termen de 3 (trei) zile lucrătoare de la modificare, utilizând interfața de înregistrare a Partenerului pusă la dispoziția acestuia. Partenerul este răspunzător pentru orice lipsă de comunicare a datelor sau orice modificare efectuată în Contul de Partener de către el însuși.
  • 2.4 Prin intermediul Site-ului web, Furnizorul de Servicii oferă doar o interfață pentru un utilizator de internet prin care Partenerul își poate face publicitate și unde va păstra actualizate detaliile referitoare la Tratamentele care pot fi rezervate de Utilizatorii Site-ului web. Furnizorul de Servicii nu are contact personal cu Utilizatorul, iar Serviciile pentru Utilizator sunt gratuite.
  • 2.5. Partenerul este obligat să accepte rezervările intermediate de Furnizorul de Servicii în temeiul Contractului cu respectarea Termenelor și Condițiilor (programările disponibile și detaliile Tratamentului) specificate în prealabil.
  • 2.6. Dacă Utilizatorul face o rezervare pe Site-ul web, acesta intră într-o relație contractuală cu Partenerul. Furnizorul de Servicii va acționa exclusiv ca intermediar între Utilizator și Partener, iar drepturile și obligațiile legate de furnizarea Serviciilor vor fi reglementate exclusiv de contractul / termenele și condițiile aplicabile între Partener și Utilizator.
  • 2.7. Detaliile Tratamentului furnizate pe Site-ul web sunt bazate pe datele furnizate de Partener. În orice moment Partenerii sunt responsabili pentru acuratețea, completitudinea și veridicitatea Detaliilor Tratamentului (inclusiv prețurile și disponibilitatea) afișate pe Site-ul web. În consecință, Partenerii au dreptul, pe propriul risc, să încarce și să actualizeze prețurile, disponibilitatea și alte informații privind Detaliile Tratamentului care apar pe Site-ul web și pentru care Furnizorul de Servicii nu este responsabil. Partenerul este de acord să nu perceapă pentru rezervările efectuate prin intermediul Furnizorului de Servicii prețuri mai mari decât tarifele practicate de clinica sa sau publicate pe site-ul său web.
  • 2.8. Furnizorul de Servicii nu verifică medicii Partenerului în registrele publice. Prin Înregistrarea Partenerului, Partenerul își asumă responsabilitatea în ceea ce privește autorizarea sa să efectueze Tratamentul. Furnizorul de Servicii nu verifică și nu garantează că informațiile furnizate de Partener sunt exacte, complete sau pe deplin veridice.
  • 2.9. Site-ul web nu este destinat să fie și nu trebuie interpretat ca o recomandare sau aprobare a oricăruia dintre Partenerii enumerați (în ceea ce privește calitatea, nivelul serviciilor, rangul).
  • 2.10. Este responsabilitatea exclusivă a Partenerului să se asigure că activitățile sale (medicale) respectă legislația în vigoare.
  • 2.11. Furnizorul de Servicii este absolvit de orice răspundere cu privire la efectuarea Tratamentului sau Tratamentul în sine sau pentru lipsa de efectuare a Tratamentului sau pentru orice probleme tehnice sau legate de plata Serviciilor sau probleme referitoare la diverse documente generate de Partener și afișate pe Site-ul web.

3. POLITICA REZERVĂRILOR, EFECTUAREA TRATAMENTULUI

  • 3.1. Prin rezervarea unei programări de către Utilizator, datele sale vor fi transmise Partenerului, care are dreptul să stabilească termenele și condițiile contractuale ale Tratamentului vizat prin programare (inclusiv dispoziții referitoare la condițiile de furnizare a Tratamentului, anularea, remunerarea, gestionarea datelor).
  • 3.2. Furnizorul de Servicii acceptă rezervările în numele Partenerilor utilizând calendarele furnizate de Parteneri. Furnizorul de Servicii nu este responsabil pentru situațiile create de suprarezervări sau pentru alte informații incorecte care conduc la lipsa de succes a Tratamentului.
  • 3.3. Partenerul este obligat să informeze Furnizorul de Servicii în cazul încetării efectuării oricărui Tratament.
  • 3.4. În cazul în care Partenerul modifică prețul oricărui Tratament, acesta este obligat să informeze Furnizorul de Servicii cu cel puțin 1 (o) zi calendaristică înainte de introducerea unor astfel de modificări.
  • 3.5. Partenerul se angajează să nu perceapă prețuri mai mari pentru rezervările efectuate prin intermediul Furnizorului de Servicii decât cele afișate la clinica sa sau pe site-ul său web.
  • 3.6. Furnizorul de Servicii are dreptul să contacteze Utilizatorul înainte și după programare, după cum urmează:
    • a. Furnizorul de Servicii va contacta Utilizatorul prin telefon după efectuarea rezervării unui Tratament pentru a verifica detaliile Tratamentului rezervat.
    • b. Furnizorul de Servicii va contacta Partenerul prin telefon pentru a verifica dacă Vizita a avut loc. În cazul în care Partenerul nu oferă feedback, Furnizorul de Servicii va contacta Utilizatorul după programare prin SMS, WhatsApp sau e-mail pentru a verifica dacă Vizita a avut loc. Dacă utilizatorul nu răspunde la aceste metode de contact, Furnizorul de Servicii va contacta Utilizatorul prin telefon, așa cum este descris la punctul a).
  • 3.7. La contactarea Partenerului, Furnizorul de Servicii are dreptul să înregistreze apelurile telefonice. La începutul apelului Partenerul este informat că apelul este înregistrat, iar dacă nu este de acord cu acest lucru, apelul urmează a fi deconectat. După informare, prin continuarea apelului Partenerul își oferă acordul cu privire la înregistrarea convorbirii telefonice.

4. RECENZIILE UTILIZATORILOR

  • 4.1. Furnizorul de Servicii poate solicita recenzii din partea Utilizatorului cu privire la Tratament, Vizită și Partener. Utilizatorul decide dacă recenzia sa poate fi publicată pe Site-ul web, iar în caz afirmativ dacă aceasta va fi anonimă sau se va publica numele complet al Utilizatorului.
  • 4.2. Partenerul este de acord că Furnizorul de Servicii poate solicita Utilizatorului recenzii cu privire la Tratament și Vizită și le poate publica pe Site-ul web. Partenerul nu are dreptul să modifice sau să șteargă recenziile.
  • 4.3. Furnizorul de Servicii nu este obligat să șteargă recenziile Utilizatorului care conțin descrieri detaliate, autentice și critici care par justificate. Furnizorul de Servicii își rezervă dreptul de a modera acest conținut în conformitate cu propriile reguli și legislația în vigoare. În cazul în care o recenzie nu este în conformitate cu dispozițiile legale, Furnizorul de Servicii are dreptul să o elimine.
  • 4.4. Dacă Partenerul dorește să comenteze sau să conteste recenzia primită, modalitatea de a face acest lucru este prin trimiterea unui e-mail către info@prodoctor.ro, la care Furnizorul de Servicii va răspunde în termen de 15 zile calendaristice de la primire, dar eliminarea automată a recenziei va fi făcută în mod obligatoriu numai în cazul în care aceasta nu este în conformitate cu dispozițiile legale.

5. EFECTUAREA SERVICIILOR

  • 5.1. Furnizorul de Servicii declară că dispune de toate resursele personale și materiale necesare pentru prestarea Serviciilor.
  • 5.2. Furnizorul de Servicii va furniza resursele intelectuale și tehnice necesare pentru a-și îndeplini obligațiile contractuale. Furnizorul de Servicii are dreptul de a utiliza un subcontractant/colaborator pentru a duce la îndeplinire executarea contractului, fără notificarea sau consimțământul prealabil al Partenerului.
  • 5.3. Furnizorul de Servicii va depune toate eforturile rezonabile pentru a asigura continuitatea Serviciului, dar nu va fi răspunzător pentru nicio pierdere, pierdere de date sau daune de orice fel cauzate de nefuncționarea sau alte probleme ale Site-ului web. Partenerul recunoaște și este de acord că funcționarea continuă a Serviciului poate fi întreruptă în ciuda cunoștinței sau voinței Furnizorului de Servicii. Furnizorul de Servicii se va strădui să mențină funcționarea continuă, dar nu va fi răspunzător pentru nicio defecțiune temporară a sistemului de rezervare în cazul unei întreruperi. Cu toate acestea, în astfel de cazuri, Furnizorul de Servicii va lua toate măsurile rezonabile pentru a se asigura că serviciul este disponibil din nou cât mai curând posibil.
  • 5.4. Furnizorul de Servicii își rezervă dreptul de a modifica conținutul Site-ului web în orice moment sau de a restricționa accesul la acesta, sub rezerva prevederilor prezentelor TCG, după notificarea prealabilă a Partenerilor.

6. PREȚUL SERVICIILOR ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ

  • 6.1. Toate prețurile sunt determinate ca sumă netă, care nu include TVA.
  • 6.2. In cazul în care Prețul Serviciilor este determinat în altă moneda decât RON, pentru conversia în RON se utilizează cursul de schimb al Băncii Naționale a României valabil la data emiterii facturii.
  • 6.3. Prețul Serviciilor va fi plătit în baza unei facturi emise de Furnizorul de Servicii. Prețul Serviciilor va fi plătit de către Partener prin transfer bancar în contul bancar indicat în factura Furnizorului de Servicii.
  • 6.4. În caz de întârzieri la plată, Furnizorul de Servicii are dreptul să suspende prestarea Serviciilor până când Partenerul își îndeplinește integral obligațiile de plată.

7. CULPA

  • 7.1. Partenerul va fi în culpă dacă nu acceptă în mod nejustificat executarea Serviciilor oferite prin Contract sau nu ia măsurile sau nu face declarațiile necesare pentru executarea corespunzătoare a Serviciilor sau nu plătește către Furnizorul de Servicii Prețul Serviciilor până la data scadentă indicată în factura emisă de Furnizorul de Servicii.
  • 7.2. Furnizorul de Servicii va fi în culpă dacă nu furnizează Serviciile începând cu Data de începere.

8. OBLIGAȚIA DE COOPERARE

  • 8.1. Părțile se angajează să coopereze în vederea executării corespunzătoare a Contractului.
  • 8.2. Părțile se angajează să se informeze reciproc cu privire la orice circumstanțe care ar afecta executarea Contractului (de exemplu, schimbarea sediului social, schimbarea contului bancar, a adreselor de e-mail, a persoanelor de contact etc.) sau a intereselor legitime ale celeilalte Părți. Partea care nu își îndeplinește aceste obligații este răspunzătoare pentru orice daune rezultate din nenotificarea celeilalte Părți cu privire la orice modificări intervenite.

9. CONFIDENȚIALITATE

  • 9.1. Pentru a executa Contractul, Partenerul va furniza Furnizorului de Servicii toate informațiile de care Furnizorul de Servicii ar putea avea nevoie în cursul executării Contractului. Aceste informații includ toate datele, prețurile, cunoștințele, materialele de comunicare și fișierele informatice care pot fi relevante pentru executarea Contractului.
  • 9.2. Părțile tratează secretele de afaceri și informațiile confidențiale specificate ca fiind strict confidențiale. Secretele de afaceri includ toate datele, ofertele, răspunsurile la oferte, documentația, orice alte cereri și toate procedurile aferente, care necesită un tratament confidențial și care se referă la tehnologie, aspecte economice, persoane, dezvoltare și măsuri.
  • 9.3. Părțile utilizează informațiile care își sunt furnizate reciproc în scopul și în măsura necesare pentru executarea prezentului Contract și numai pe durata prezentului Contract.
  • 9.4. Furnizorul de Servicii va prelucra datele puse la dispoziția sa de către terți și înregistrate în registre publice. Nu constituie o încălcare a confidențialității dacă Furnizorul de Servicii obține date (de asemenea prelucrate în conformitate cu prezentul Contract) din alte surse, având dreptul legal de a le procesa.
  • 9.5. În cazul în care una dintre Părți nu își respectă obligația de confidențialitate, se aplică normele aplicabile în cazul încălcării grave a Contractului.

10. PROTECȚIA DATELOR

  • 10.1. Părțile sunt obligate să trateze datele cu caracter personal în conformitate cu legile aplicabile acestora.
  • 10.2. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în sistemul online al Furnizorului de Servicii în scopul executării Contractului, după cum urmează:
    • 10.2.1. În cazul în care Furnizorul de Servicii încheie un Contract cu Partenerul în calitate de instituție medicală (companie), Partenerul va fi responsabil pentru informarea furnizorilor de servicii medicale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale colaboratorilor personali și pentru obținerea consimțământului acestora pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Furnizorul de Servicii consideră existența acestor acorduri ca fiind date și nu poate verifica autenticitatea acestora.
    • 10.2.2. În cazul în care Furnizorul de Servicii contractează direct cu Partenerul care furnizează Tratamentul ca persoană fizică, Furnizorul de Servicii informează Partenerul că prelucrarea datelor sale personale (nume, fotografie, profil academic și profesional) se efectuează pe bază contractuală pe durata Contractului. După 3 (trei) ani de la încetarea Contractului, Furnizorul de Servicii va șterge datele prelucrate. Furnizorul de Servicii utilizează, de asemenea, parteneri externi ca procesatori de date pentru prelucrare. Partenerul poate solicita în orice moment rectificarea, ștergerea sau restricționarea datelor sale și se poate opune prelucrării.
  • 10.3. Informațiile Furnizorului de Servicii de pe Site-ul web (Politica de prelucrare a datelor) guvernează prelucrarea de către Furnizorul de Servicii a datelor cu caracter personal ale Utilizatorului, conform cărora Partenerul, în calitate de Destinatar, este considerat un Operator de Date independent în ceea ce privește datele cu caracter personal furnizate de Utilizator pe Site-ul web. Prin semnarea Contractului, Partenerul garantează că prelucrarea sa independentă respectă legile aplicabile și practica stabilită și că Furnizorul de Servicii nu va fi răspunzător pentru prelucrarea efectuată de către Partener.
  • 10.4. Numele, funcția, datele companiei referitoare la o persoană fizică care acționează în numele Partenerului vor fi prelucrate de către Furnizorul de Servicii numai cu aprobarea prealabilă a persoanei în cauză. În cazurile în care Operatorul de Date este Furnizorul de Servicii (de exemplu, în cazul descris în Secțiunea 3.6.), Furnizorul de Servicii va fi cel care va obține consimțământul, în toate celelalte cazuri răspunderea revenind Partenerului. Partenerul va despăgubi integral și va exonera Furnizorul de Servicii de și împotriva oricăror cereri, responsabilității, costuri, cheltuieli și daune, penalități, onorarii, daune pretinse de terți și pierderi rezultate din nerespectarea de către Partener a cerințelor prezentului Contract și a reglementărilor aplicabile activităților de prelucrare efectuate de Partener.
  • 10.5. Politica de protecție a datelor publicată pe Site-ul web face parte din acești TCG. Prin semnarea Contractului, Partenerul declară că a citit Politica de Protecție a Datelor și este de acord că aceasta îi incumbă.

11. NOTIFICĂRI

  • 11.1. Părțile consideră, în plus față de cazurile prevăzute de lege, ca fiind scrisă orice comunicare efectuată de Părți la adresele de e-mail sau la datele de contact poștale specificate în prezentul Contract sau în documentele semnate ulterior. Comunicarea prin e-mail se consideră primită în ziua în care este livrată la adresa de e-mail furnizată de Parte.
  • 11.2. Emiterea de instrucțiuni de către Partener și toate notificările, declarațiile și acordurile Părților în temeiul prezentului Contract, inclusiv orice modificare a prezentului Contract, vor fi considerate a fi în conformitate cu Contractul și vor fi trimise prin adresele de e-mail specificate în prezentul Contract.
  • 11.3. Părțile își vor notifica reciproc fără întârziere orice modificare a datelor de contact ale persoanelor de contact. Partea care nu și-a îndeplinit obligațiile este răspunzătoare pentru orice daune rezultate din lipsa notificării.

12. ÎNCETAREA CONTRACTULUI

  • 12.1. În cazul unei încălcări grave a contractului de către oricare dintre Părți, cealaltă Parte poate rezilia Contractul cu efect imediat, fără intervenția instanței. Rezilierea cu efect imediat va fi notificată celeilalte Părți în scris, precizând-se motivul rezilierii. Furnizorul de Servicii poate rezilia contractul cu efect imediat, fără notificare prealabilă, rezilierea rezultând din simplul fapt al neexecutării sau încălcării obligației dacă:

13. DIVERSE

  • 13.1. Partenerul declară că încheierea și executarea prezentului Contract nu constituie o încălcare a oricăror alte contracte cu terțe părți și că, la momentul încheierii prezentului Contract, nu are cunoștință de nicio informație sau situație conform căreia încheierea și executarea prezentului Contract ar încălca drepturile sau interesele legitime ale oricărei alte terțe părți.
  • 13.2. Partenerul declară că deține autorizațiile, acordurile și alte condiții necesare pentru îndeplinirea obligațiilor sale în temeiul prezentului Contract și că a înțeles și acceptat pe deplin termenele și condițiile prezentului Contract.
  • 13.3. Partenerul este de acord ca Furnizorul de Servicii să utilizeze datele, logo-ul, marca sa comercială în scopuri publicitare pe toate platformele online și offline, fără compensații suplimentare.
  • 13.4. Niciuna dintre părți nu poate cesiona sau transfera Contractul unei terțe părți fără consimțământul prealabil scris al celeilalte Părți.
  • 13.5. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres în Contract, orice modificare a Contractului se va efectua doar în scris.
  • 13.6. În cazul în care o prevedere a prezentului Contract este considerată nulă sau neaplicabilă prin efectul legii, invaliditatea acelei prevederi nu va afecta în niciun fel valabilitatea oricărei alte prevederi a prezentului Contract.